tisdag 21 juli 2009

Notorious


Tisdag i dag, vilket innebär dels Morden i Midsomer (nja) men även en ny Hitchcock-rulle (tack SVT!). Ännu en med Ingrid Bergman, men ingen Gregory Peck. Istället är Cary Grant med, som jag inte tror att jag har sett någon film med. Det ska bli spännande hur som helst, får se om jag orkar sitta upp och kolla på den eller om jag spelar in. Hihi, såg just att Claude Rains är med också.

Egentligen skulle Tiffany och jag ha minigolfat i dag men det ville inte vädret. Det regnade bara lite förut men det har blåst som tusan och sett extremt mörkt ut, så det är lika bra att det det någon annan gång. Lite besviken är jag, eftersom jag äntligen har hittat någon som också gillar minigolf!

I dag har alla Johannor namnsdag förresten, så grattis till dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar