fredag 24 juli 2009

Don't be such a nitpick!

I sann ekononisk kris-anda så tänkte försöka lära mig sticka (igen). Jag har ju gjort det en gång på högstadiet och då kunde jag i alla fall grunderna. Den här gången är målet lite mer ambitiöst, nämligen julklappar. Eh, ja... Det lär väl bli handdukar eller något liknande. Så förvänta er inget exklusivt i år. Får se hur det går först, man ska väl inte tar ut segern i förskott.

Egentligen vill jag inte skriva om det, för det är så mentalt påfrestande men... på måndag börjar jag jobba igen. Argh. Två veckor (plus tre dagar) ledigt bara! Det blir förmiddagar nästa vecka och förhoppningsvis kommer jag inte att klanta mig alldeles för mycket. Är rädd att jag har glömt typ allt. Satt i går och hade ångest för jag var osäker på lösenordet på datorn. Haha... Sedan fick jag dubbelkolla koden till paserkortet också, bara i fall att.

Men man får fylla upp veckan med lite skoj istället. Förhoppningsvis blir det minigolf med Tiffany. Hm. Någon som vill hitta på något? Oooh! VET NI VAD JAG SKA GÖRA IMORGON?! Åka in till stan och köpa alla de där grejerna jag har tänkt på hela månaden men inte har haft råd med. OMG OMG OMG, jag fick grav köpångest precis nu. Inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar