lördag 11 juli 2009

Going away


I morgon sticker jag iväg till landet för att vila upp mig lite. Dock har jag kollat upp när biblioteket i Gnesta har öppet och att de har Intenet-dator att boka, så jag hoppas kunna kolla mina mail och logga in på FB åtminstone en gång. Synd bara att jag missar HP-premiären, är lite sugen på den också. Man ska ju gå med inbitna fans, annars blir jag så lätt cynisk. Räknar inte med mycket Remus i den här filmen heller, de har tydligen nästan helt tagit bort honom och Tonks också. Inte för jag klagar. Är fortfarande inte övertygad av den romansen.


Drifting of the subject... Landet ska bli skönt, hoppas vädret blir OK åtminstone. Jag har inga höga krav, bara lite sol ibland och inte snöoväder. Vissa andra gnäller ju så fort det blir molningt... Får se om bilen klarar sig ända ut, det är faktiskt första gången som jag åker ut dit själv (med bil alltså). Ska undvika svettiga pendeltåg så gott jag kan. Usch! Får ångest när jag tänker på förra året. Blä för Stockholmare.



1 kommentar:

  1. Vad mysigt!! Vi borde åka ut dit nångång på tjejträff en helg. =)

    SvaraRadera