söndag 19 juli 2009

I know who killed me

Tog en tupplur nu före middagen (fast den har jag inte ätit ännu, för den var inte klar) och hade en ganska skum LOST-dröm. I och med att de handlade om LOST så kanske det inte spelar någon roll om den är konstig eller inte. Desmond hamnade i en koma efter att ha fått värsta anfallet (jag blev förbannad för jag trodde att manusförfattarna skulle ta livet av honom), men sedan vaknade han igen! Yes! Kan inte minnas att jag har drömt under en lite tupplur, kan inte ha sovit mer än en timme.

(glapp på x antal timmar)

Efter den sovstuden blev middag och sedan TV-koma (passande nog) i flera, flera timmar. Förstår inte varför de visar så mycket på söndagar, man har ju fullt upp! Såklart avslutades det med det bästa, nämligen Being Human. Innan det kollade jag på Pushing Daisies, The Mentalist, The Rachel Zoe Project och Paris Hilton's New BFF. Blandad kompott, men blandad kvalitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar