lördag 8 augusti 2009

Bitterljuvt

Nu är jag rätt mör efter att ha jobbat en hel vecka. Det blir samma nästa vecka, förutom att jag är ledig på tisdag för då är det visning på en lägenhet i Åkeshov. Fan, jag klarar av eftermiddagar, men det är fan inte kul varje dag i en hel vecka. Och eftersom jag jobbade när de ringde så blev alla förmiddags-pass uppbokade för nästa vecka. NÄ JAG ÄR INTE ALLS BITTER!

I går var det lite roligare däremot, för då var det grillning hemma hos Patrik. Patrik var där och det var även hans pappa, Johanna, Challe, Anna och jag. Jag fick sedan skjutsa fyra (inte helt nyktra) ungdomar till tunnelbanan. Haha, jag skrattade så mycket så jag knappt kunde koncentrera mig på körningen. Vi fick förresten världens godaste efterrätt som Patrik hade svängt ihop! Fast man blev nästan desperat när man inte fick loss den från fatet.

Bilder kommer sedan, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar