torsdag 20 augusti 2009

To gather flowers constantly

Snart dags att åka till jobbet. I dag har jag verkligen, verkligen lust att sjukanmäla mig och skulle nog göra det om det inte vore så jobbigt.

Eftersom jag inte lever i verkligheten så har jag inte börjat packa något ännu. Jag tror jag väntar på en ledig dag och sådana verkar inte existera just nu. Fullt ös medvetslös hela tiden typ. Nästa vecka ska jag försöka att bara jobba tre pass. Höm...

Läste ut Människohamn. Väldigt stolt över det. Har inte läst i någon annan bok sedan dess. Jo! Ett kapitel i Mårbacka som har legat på mitt nattduksbord sedan... hum... april? Svårt att säga, man brukar kunna se det genom att mäta hur många centimeter damm som har samlats på boken. SKOJA. Men sedan känner jag nog för en klassiker. Funderar på Dostojevskij eller något sådant pretto.

1 kommentar:

  1. Det är väl jättebra att jobba så mycket som möjligt nu när du ska flytta!! =)
    Jenny

    SvaraRadera