fredag 21 augusti 2009

Fredagsbestyr

Usch, fredagar på jobbet är verkligen sjukt sega. Sista halvtimmen är ett enda stort desperat sökande efter något att göra. I teorin verkar det som ett soft jobb, men man blir nästan mer stressad av att inte ha något vettigt att göra. Nästa vecka ska jag jobba måndag em, tisdam fm och fredag em. Det där sista var väl ingen höjdare precis, men vad gör man inte för lite kosing?

I helgen är jag kattvakt igen åt Indi. Världens bästa katt typ. Han låter så sjukt kul, typ som att han hatar sitt liv. Han kan inte låta som en vanlig katt, utan det blir bara ett gnälljud. Annars är han cool. I morgon är det dessutom kräftskiva med Nördarna ute på deras land. Ska bli kul att komma ut lite! Hade glömt bort det helt, annars hade jag tänkt packa i helgen, men det är ingen brådska med det. Huset står förhoppningsvis kvar.

Köpte en micro i alla fall. Ganska dyr, men det var en OBH Nordica. 599 spänn för den... Suck, mitt möbelköparkonto är snart slut. Ja, om man räknar med att jag ska ha råd med en soffa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar