söndag 14 december 2008

And I thought my jokes were bad


The Dark Knight har kommit ut på DVD och jag har inte råd att köpa den. Det är tragiskt, för det är typ årets bästa film. Rollen må ha varit orsaken till att Heath Ledger dog, but still... he went out with style.

Sedan kommer det lite filmer på bio som jag vill se. The Day the Earths Stood Still, trots att jag den inte fick så bra reaktioner, The Duchess (jag älskar brittiska kostymdraman trots att det är Keira Knightley) och kanske till och med Yes Man, för jag saknar Jim Carrey. Vad mer? Åh, Pojken i randig pyjamas med David Thewlis! Visste inte när de skulle visa den, men tydligen snart!

Åh, sweeet! Watchmen 30 mars! Årets höjdpunkt.

1 kommentar:

  1. Seriöst ... kommer de visa "The boy in the striped pyjamas" på bio i Sverige? Isf är jag världens lyckligaste! :D

    SvaraRadera