fredag 5 december 2008

Mentally unstable like a fox!

Jag älskar verkligen Stargate Atlantis. I dag blev det dessutom dubbelmacka med en repris (som jag ändå inte hade sett) kl 18 och ett sprillans nytt avsnitt kl 21. Reprisen var sjuuukt rolig medan nya var lite mörkare, men de verkar köra på det spåret. Jag gillar nog de där lite udda avsnittet mest, inte lika mycket när de är ute och kutar i skogen eller skjuter på saker i rymden. Dessutom är jag helt kär i Todd the Wraith! Han kanske inte ser mycket ut för världen, men han är en sjukt spännande karaktär. Det ligger lite vampyrkänsla över Wraiths. Suger livet ur människor, bleka, allmänt onda... Fast vampyrer har blivit väldigt (väldigt) mesiga på senaste tiden. Wimps.

I morgon bär det av till Linköping och Julfest med stort j hos Patrik och Erika. Jag har julmust och vörtbröd med mig. Och ett glatt humör, för sådant är tydligen obligatoriskt. Hoppas på bra bilväder, det är trots allt 22 mil dit ner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar