tisdag 23 december 2008

Julsammanbrott

Wow. Snacka om att ha nervöst sammanbrott. Smart som jag är så åt jag bara yoghurt till frukost och sedan en kexchoklad och festis till lunch. Sedan gjorde pappa soppa till middag och jag orkade inte gnälla. Lägg på en tripp till Plantagen x 2 i jakt på julgransfot, tripp till stan plus en massa med julstädning så resulterar det snabbt i att Sofias blodsocker or whatever är i botten. Seriöst, jag mådde så jävla skit mentalt. Dessutom var jag lite snurrig och svag i benen. Sedan åt jag lite ordentligare och kollade på SGA och mådde lite bättre.

Så i dag har jag lärt mig något nytt, att man inte kan köra på tomm tank dagen innan julafton. Nu ska jag försöka städa lite i mitt rum och ladda upp lite bilder. Snart julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar