tisdag 16 december 2008

Origins

Uh. Jag åt värsta kebabpizzan och nu är jag så sjukt mätt. Wow. Verkligen mätt mätt. Så där mätt att jag aldrig vill äta igen. Bara drika hinkvis med vatten och kanske tugga tuggummi.

I dag skrev jag grammatik - och översättningstentan. Det gick väl så där, det var en del som jag var ganska osäker på. De har alltid med mycket svårare saker än exemplena under föreläsningarna. Logik? I sådana fall borde de gå igenom mer komplexa problem också. Jaja, på torsdag är det vokabulär som jag inte har någon lust alls att plugga till. Ska nog bara läsa en massa i morgon.

Roligast i dag var (förutom Dr Beckett i SGA) nya trailern till Wolverine. Så coolt! Fast de flesta filmer ser bra ut på trailers iofs. Men Gambit var med mycket! Trodde han skulle få en miniroll. Mycket att klaga på där säger jag bara, men nu sitter jag bara och jämför med serien. Usch... Känns jobbigt. Såg inget av Dom Monaghan som Beak dock. Eller så missade jag det, ska kolla igen lite nogrannare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar