måndag 22 december 2008

Tao of Fiffi

Den här dagen har varit rätt jobbig, eller jag har åtminstone varit på halvdåligt humör. Först drömde jag värsta störda drömmen där jag typ skrek och grät och hade värsta hissy fit. Det var skitjobbigt när jag vaknade kl 9 av väckarklockan. Skulle ju med mamma till stan. Det var mysigt, fast vädret var skit och jag slösade bort typ 200 spänn på silkespapper. Ångrar mig så sjukt mycket, usch vad skulle jag med det till? Och inga nördtidningar fick jag heller (det finns nya nummer av Death Ray och SFX ute).

Uh. Sedan skulle jag pyssla och göra smällkarameller fast jag var på skithumör. Så allt gick ju skit. 200 SPÄNN! Fy fan... Allt skiter sig när jag ska göra något.

Min enda, ENDA, räddning i dag var verkligen Stargate Atlantis. Tao of Rodney, som är mitt absoluta favoritavsnitt, alla säsonger. Jag grät nästan av lycka, äntligen något som gör mig glad. SGA är ljuspunkterna i en annars dyster tillvaro. Jag har verkligen tappat julstämningen helt. Orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar