onsdag 17 december 2008

I is fejmous!

Haha, seriöst. Jag åt den där kebabpizzan i går och vaknade upp kl tre på morgonen av ont i magen. Gick upp för att kolla på Musikhjälpen på SVT2. De kör ju live nu från Malmö i en glasbur, dygnet runt och utan mat. Jag SMS:ade in en önskning (Life on Mars av Bowie) och bara några minuter senare så ringde ett privat nummer upp. Shit. Svarar jag? Ja, efter x antal signaler. Då är det från Musikhjälpen och tjejen undrar om jag vill prata lite med Ehsan. Öh. vad fan säger man?

Så nu har jag varit på radio för andra gången i mitt liv, första gången var på Radio Viking när jag hade vunnit en marsvinstävling. Haha. Bästa var att få låten spelad, annars var jag sjukt nervös och tycker jag sa en massa med puckade grejer. Tur att klockan var typ halv fem!

Haha, OMG. Gör som Ehsan säger, pay it forward! http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3286

1 kommentar: