tisdag 9 december 2008

Nice tries are worthless

Tisdagar är House och Top Gear. Det senare har inte börjat ännu. Egentligen blir det alldeles för mycket TV, men vad ska man göra? Borde plugga och läsa istället, inte kolla på Ellen, Rachel Ray, Oprah, Project Runway, Top Model, Laguna Beach, The Hills osv. Stargate Atlantis är obligatoriskt såklart! I morgon ska jag börja läsa grammatiken, sååå kul! Oh well, vad gör man inte...

Har rensat ut bland böckerna i bokhyllorna. Gulp. Jag... vet inte riktigt vad jag ska säga (skriva). Det blev lite uppoffringar. Typ dubletter och sådant som jag ändå aldrig läser. Och sedan har jag böcker som jag inte ens gillar! Narnia till exmepel, som jag tycker är kristen smörja fast i gullig förpackning. Så de ska nog ges bort till bättre behövande. Sedan finns det mer gammal fantasy att slänga, typ Sagan om Belgarion. Geez, det var kul i de fem första böckerna, inte i resterande tio...

Jag blir nästan gråtfärdig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar