söndag 7 juni 2009

Election day

Fortfarande inget facit till vokabulär-tentan på nätet... Sjukt irriterande att de inte ens kan lägga upp det direkt efter, det tar ju högst två minuter. Har inte hört något om Media-tentan eller love-uppsatsen heller. Hoppas att det kommer nästa vecka. Vill bara ha mina poäng så jag kan sluta oroa mig för att få lågt betyg! Helst B, för C är egentligen inte OK...

I dag är det sista dagen att rösta, det tråkiga är att alla verkar helt apatiska inför valet. Till och med jag som är världens mest opolitiska människa fattar hur viktigt det är att rösta. Förresten ska jag sluta kolla på nyheterna på TV, för jag blir bara arg för alla är så puckade. Egentligen skulle man flytta ut till en stuga mitt i skogen och odla potatis för att slippa skiten.

Gårdagen var hur som helst trevlig (här hoppar vi mellan ämena). Mer om det senare, ska ladda upp lite bilder från nya kameran också. Sedan blir det väl lite Springsteen också. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar