lördag 20 juni 2009

Öh... va?

Stockholm är helt dött under midsommar. Inga hemma, inga affärer öppna, inga bilar. Rätt skönt faktiskt, men också trist. Fast i dag var det helt OK, då såg man i alla fall lite folk. Inte som i går... Johanna var i alla fall hemma så vi glodde på Twilight och käkade choklad. Men nej, jag kan fortfarande inte förstå varför alla tjejer blir så hysteriska när de ser Edward. Han ser bra ut och filmen är också bra men... va?

Usch. I morgon ska jag jobba. Tre veckor måste jag hålla ut, sedan är det semester. Skönt att ha ett schema i alla fall, så nu kan jag planera lite omkring det. Inte för att det går för passen ligger så dumt men, men.

Jag har i alla fall spenderat dagen så som man ska spendera en söndag, nämligen genom att kolla på varenda hjärndött TV-program som jag kunde komma över. Paris Hilton, Stylista... Och så Pushing Daisies såklart, men det är till skillnade från de andra lite kvalitet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar