fredag 12 juni 2009

Freaky Friday

Den stora gnällgrejen just nu är att datorn håller på att segar hela tiden. Jag har försökt att defragmentera C-disken, men det hjälper inte. Egentligen borde jag rensa skiten, det ligger väl massor med program och täpper till.

En annan gnällgrej är att jobbet inte ringde i dag. Jag vet inte riktigt hur deras rutiner ser ut när det gäller att informera om nya pass, men jag trodde att det var fredagseftermiddagar som gällde. Jobbade bara tre pass den här veckan, det är ju inte så värst mycket. När jag var på intervjun lät det som att det skulle vara mer. Jaja, får se på schemaläggningsmötet på tisdag, då gäller det väl att roffa åt sig allt man kan!

Åh, är det midsommar nästa vecka? Jag hänger verkligen inte med, hur klarar folk av att jobba och minnas saker samtidigt? När man går in i den där lagerlokalen är det som att tiden stannar upp. Fördelen är att jag är för trött för att ha ångest. Yay...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar