lördag 4 april 2009

Don't try this at home, kids

Nu är jag i princip klar med min litteraturuppsats med den tveksamma titeln "The lack of freedom to love". Hela uppsatsen känns väldigt pretto om inte annat. Men den är klar och ska lämnas in på måndag. Nu är det dags att ta tag i b-uppsatsen som också nästan (nästan) är klar. Måste finjustera lite i diskusionen och se att argumenten håller. Sedan är det bara att skriva introt.

Jag får det hela att låta så enkelt, helt amazing!

WOW förresten, på tal om "våren". Jag skulle snarare kalla det sommar, för vad fan liksom. Solen bara POW och alla bara HOLY CRAP och alla växter bara YAY. Alla mina inneväxter har gone completely bananas. En växt drog på sig vad som ser ut att vara ohyra, så den ska jag isolera och såpa av. Grönsåpa is the shit. Men i alla fall... Solen. SHIT säger jag bara. Det var bara att glömma jackan, gick ute med t-shirt hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar