onsdag 8 april 2009

Hejdå uppsats, välkommen Eostre!

I dag skickade jag in min uppsats i alla fall. Det är skönt att vara av med den men samtidigt hade jag velat ha mer tid. Eller jag skulle ha varit lite mer effektiv så jag hade haft mer tid till att rätta och ändra saker. Får se hur det går.

Och sedan kom Johanna förbi med ett påskägg till mig! Värsta överraskningen, jag trodde jag skulle vara tvungen att prata med någon tulpanförsäljare när det plingade på dörren. Fast plingningen var så där Jonsson-manisk, så jag trodde först att det var Björn. Haha, men jag hade inte så fel i alla fall! Tack för påskägget!

Dock är jag lite orolig över påskägg som komma skall, man brukar ju få en smärre sockeröverdos så här års. Pengar, tack?! Nu får jag snåla resten av månaden för jag har köpt böcker för nästan alla mina pengar.

Dagens bokrekomendation är The End of Mr Y. Vet inte om den finns översatt ännu, men den är hur bra som helst! Lite läskig också, för det händre en del skumma saker... Burr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar