torsdag 2 april 2009

The heart is a lonely hunter...

... är nog en av mina favorittitlar på böcker. Har inte läst den. Ännu.

Just nu tragglar jag med min love-uppsats. Den ska ha något slags könsperspektiv, men jag vet inte hur det blir. Känns ganska slarvigt, måste nog fixa en del på den när jag är klar.

Såg LOST i dag, så vi får se om pappa för några hotbrev. Alltså, som någon skrev i en blogg för ett tag sedan så är den här säsongen belöning för att man har hängt kvar. Det känns som att serien har fått nytt liv. Haha, bäst var att Hurley och Miles diskuterade tidsresor i dag. Hurley får liksom representera alla som är så förvirrade över vad som egentligen pågår.

När det gäller lilla Desie så har jag gått från spänd till irriterad till sjukt orolig (förra veckan insåg jag vad som hade kunnat hänt) till lätt irriterad igen. Men Daniel sa att han är den viktigaste personen så jag litar på Daniel. Eh, var tog han vägen förresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar