måndag 13 april 2009

A clear and present danger


Nu har jag verkligen kommit igång med Heroes igen. Det är nästan lite farligt för efter ett tag så blir man helt hooked. Nu kan jag knappt vänta på fortsättningen. Vet inte om avsnitten har blivit bättre eller om jag har blivit mer intresserad dock. Tror att de har blivit bättre. Fast det är fortfarande en del som stör mig, sådant som man lägger märke till när man sträckkollar. Som hur fort karaktärerna "byter sida", alltså går från att vara onda till goda och tvärtom. Ibland blir det nästan lite psykologiskt otrovärdigt.

Mest tänker jag på Claude. Ju närmare jag kommer slutet desto mer konstigt verkar det. Jag tror nästan inte på att han ska komma tillbaka, det kanske bara var ett falskt rykte. Usch. Om det visar sig att det inte stämmer så dör jag nog. Inombords alltså.

Så länge får jag hålla till godo med Sylar, som aldrig gör en besviken. Och Peter, som åtminstone är söt trots att han är så blåst. Poodle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar