söndag 19 april 2009

Myskväll!

Det är egentligen alldeles för sent för ett blogginlägg, men jag ska försöka ändå! Kom precis hem från en myskväll hemma hos Johanna med Johanna och Johanna. På vägen hem såg jag någonting som liknade en katt springa mot vägen i oroande hög fart, så jag saktade in. Saken försvann ner i diket i några sekunder för att sedan dyka upp på vägen. Då visade det sig vara en grävling! Fast den tvärvände när de kände bilen, de ser ju så uselt så den såg den inte från vägkanten. Jag hade hunnit stanna så det var ingen fara. Dagens äventyr.

Sedan har jag blivit skyldig till stöld också, tack vare Johanna. Hon tapade en godis i min ficka under plockning av lösgodis. Upptäckte bytet på vägen ur affären men då var det försent! Haha, hur kul som helst. Som tur var åkte jag inte fast och beviset försvann snabbt ned i magen.

1 kommentar: