onsdag 29 april 2009

Onsdag

Håller på att städa inför i morgon. Det går inte så bra. Saknar lite ork i dag, av någon anledning. Kanske på grund av en konstig dröm jag hade i natt. Drömde att jag hade en egen lägenhet och att jag såg något obehagligt om spöken på TV och var rädd för att inte kunna sova sen. Men jag somnade men jag vaknade och min väckarklocka stod på 17 någonting och en annan klocka visade något annat. Så jag gick upp eftersom jag trodde det var morgon men det var egentligen två på natten. Vem fan drömmer om att inte kunna sova? Helt sinnessjukt.

Ska nog åka och handla nu, men ska äta först. Det ska bli kul i morgon i alla fall, hoppas att jag är lite mer alert då. Jag har förresten inte pluggat ett skit vilket är dumt med tanke på att jag har saker att göra tills på måndag och tisdag. Geez.

Har försökte söka jobb också, det går skit. Får inte ens svar tillbaka.

1 kommentar: