måndag 27 april 2009

En helt normal måndag

Inte något mer gnäll. Jag ska ta det som en man. Kvinna. Nörd. Ta det som en nörd. Fast en nörd tar det nog väldigt illa. ANYWAY...

Vad kan man säga? Typisk måndag, så där lite halvt suspekt. Svårt att avgöra hur veckan kommer att bli. Hade en mardröm om grillningen på Valborg. Det kom massor av folk som inte var inbjudna och det fanns ingen mat och ingen musik och jag ville be alla att dra åt helvete. Så jag hoppa det inte hände på tordag. Haha...

Måste hitta någon sallad att göra. Har en på g som verkar mumsig, tack Buffé! Världens bästa mattidning tror jag, bara den här veckan har jag hittat tre recept ur den. Fast den där soppan jag gjorde var ingen höjdare, för mycket tomat tror jag.

Så. Det var sjukt normalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar