tisdag 7 april 2009

Sträck ut en tass

Jepp... Man vill ju gärna övertyga sig själv om att den inte är PS:ad, men seriöst? Haha...

Jag skulle skriva om jobbintervjun men jag är rädd att jag ska jinxa det. Blev väldigt trött av det, mest eftersom jag sov dåligt och var tvungen att gå upp så tidigt. Så går det när man envisas att läsa två böcker innan man somnar. Ja, inte hela böcker, men ett kapitel var. Fast The End of Mr Y är lite obehaglig, jag tror jag ska dö varje gång jag läser den.

I morgon ska jag lämna in min stackars b-uppsats. Eller vad de nu kallar det nuförtiden... Det ska bli skönt att ha det över, sedan är det dags att koncentrera sig på översättningstentan den 16. Och min presentation i maj, som verkade vara så långt bort i februari. Gulp.

1 kommentar:

  1. men shiiit just det, det är ju redan tisdag! hur gick intervjun?!

    SvaraRadera