torsdag 23 april 2009

Now you see him, now you don't

I dag har jag för en gångs skull fått mycket gjort, trots att jag vaknade sent. Dammsög övervåningen, handlade, lämnade böcker på Läkarmissionen, såg en skitdålig film (inte ens Roth kunde rädda den), lagade nästan mat (pappa gjorde klart det). Känns ganska bra. Hann inte läsa något tyvärr. Ska försöka göra det i morgon, måste ta tag i The English Patient.

Vi fick ingen kulturdel med DN i morse, känns väldigt suspekt. Var tog den vägen egentligen? Mycket irriterande eftersom det är den enda delen av tidningen som jag läser (typ).

Nä, nu ska jag nog se lite Heroes. På måndag kommer Claude tillbaka!!! OMG, jag kommer typ gråta glädjetårar. 42 AVSNITT har han varit borta. Heeelt sjukt. Dumma Chris som har så himla "fullspäckat schema". Men jag älskar honom ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar