onsdag 4 mars 2009

Äntligen...

Åh herregud, åh jävlar. Fy fan vad vidirigt. Jag är helt skakig! Jag... jag har varit utan Internet sedan i morse.

Ugh! Ok, nu ska vi inte tänka på det där hemska mer. Men fördelen med att vara helt strandsatt är att man hinner göra en hel del andra saker. Såg ett avsnitt av LOST som hade legat och möglat i min dator sedan förra veckan. Såg inspelade Cracker som har legat där ännu längre. Plockade i ordning mina skolpappapper och lite böcker. Städade. Lämnade tidningar och kartonher. Pantade flaskor.

Dessutom fick jag låna pappas kreditkort för att handla kläder. Jag har typ inte köpt nya kläder på aplänge. Byxor, en kofta (en svart den här gången!) och en ascool skjorta/tröja. Men geez vilken kick man får av ett kreditkort. Inte bra alltså. Sedan köpte jag present till pappa som fyller år. För egna pengar. Köpte en bok om öl, ett ölglas och... ja, öl. Haha, ser ni ett tema?

1 kommentar:

  1. Låter som en perfekt pappapresent iaf!!! :D

    SvaraRadera