söndag 22 mars 2009

Dagens hybris

Ok... Jag har skrivit 1600 ord på min uppsats och uppsatsen ska vara mellan 1600 och 2000 ord. Jag har MASSOR kvar. Fuck it. Fuck fuck fuck. Jag vill ju inte precis ta bort något heller! Varför är det så tighta avgränsningar? I och för sig sa de fem till sex sidor så jag kanska klarar mig i alla fall. Hahaha, för man räknar ju inte referenslistan! Dessutom får jag vara fåordig i introduktionen...

Vid det här läget skriver jag mest på, sedan blir jag nog tvungen att sitta och ändra en del eftersom det är ganska slarvigt skrivet. Men det är skönt att ha en bra grund i alla fall, sedan kan man röra om lite som man vill. För första gången känns det faktiskt bra men om jag känner mig själv rätt så är det nog bara något tillfälligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar