tisdag 10 mars 2009

Gnällig tisdag

Vi ska egentligen ha triad-möten den här veckan men jag har ingen grupp ännu för jag är så jävla efter. Oh well. Hoppas att det inte är obligatoriskt. Eh... Men jag vet vad min uppsats ska handla om; hur svärord översätts i svenska undertexter. För att göra uppsatsen mer dynamisk ska jag använda två filmer, dels the Big Lebowski och dels Reservoir Dogs. Jepp, dynamisk är bara ett svepskäl för att jag ska få kolla på RD igen. Isn't it great?!

Annars är det rena Västerås här (gnällbältet). Johanna och jag har hittills mest gnällt över MSN och telefon, men jag tycker att det är helt i sin ordning att ventilera sina åsikter ibland. Nästa vecka ska vi vara jättepositiva och glada! Eh.

1 kommentar:

  1. vi satsar på det fiffi!
    men idag känner jag mig inte så hemskt gnällbenägen.
    eller det skulle väl kanske vara på den hemska sommardäckskampanjen som jag bossar och morrar över... suck

    SvaraRadera