fredag 20 mars 2009

It's a date!

Uh. Såg senaste avsnittet av LOST i dag och är det bara jag eller har det kommit in i en svacka? Ja, i flera avsnitt ända från säsongsstarten så har det vara så sjukt bra och spännande, men nu verkar det ha planat ut lite. Kanske normalt. Kanske också beror på att jag sitter och otåligt väntar på att Desmond ska dyka upp igen. Vad fan, han har inte varit med på säkert fem avsnitt, om inte mer. Snacka om sjuk jävla hemlig cliffhanger där, för man förstod ju ungefär vad som hände fast det sades inte rakt ut. Dumma Ben!

I dag har jag (hurra!) lyckats plugga en del. Skrev lite på uppsatsen, men det blev ju ingen vidare hög kvalitet på skiten. Ska nog anteckna lite mer först och sedan börja skriva. Eller så kör jag resultat-delen för så får man ta det tekniska sedan. Verkar nästan bäst, men ändå jobbigast. Sedan har jag pluggat lingvistik också. Huha. Phonology är hemskt, jag orkar inte fatta något, det är så sjukt jobbigt och ointressant. Då gillar jag syntax bättre, fast det är svårt. Och semantik förstås... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.

Rorschach och jag har i alla fall en date på tisdag klockan 13.50 på Sergel. Då jävlar ska jag se filmjäveln. Plus att jag ska försöka spana in slutet på bokrean, om den finns kvar. Snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar