lördag 7 mars 2009

Back from Gothenburg

Ok, så jag köpte åtminstone inte den där Tarantino-väckarklockan för hundra spänn på mässan. Jag är stolt över mig själv samtidigt som jag ångrar mig som fan. Ska bara komma över RD så går det nog bra! Annars trevlig helg, kort och intensiv. Det är hur kul som helst att träffa Åsa och vi föll direkt in i TV - och filmsnacket. Jag trodde verkligen inte att någon annan än jag kollade på Top Gear och älskar det! Så kul att äntligen träffa likasinnade. Och Åsa förstår precis vad grejen med Tim Roth är, vi såg senaste avsnittet av Lie to Me. Um...

Jo men i alla fall... Mässan var ungefär som Stockholm. Trångt, varmt och till bredden fylld av nördar (mestadels manliga). Jag köpte bara två foton. Ett från RD (JAG VAR TVUNGEN OK?) och en cool bild på Mulder & Scully. Plus ett "ID-kort" med McKay. Haha, supernördigt! Bästa köpet (och det dyraste) var en Battlestar Galactica-tröja med texten "Greetings from Caprica" på. Huuur cool som helst.

Spanade på Danny Trejo (läskig!), Mads (snygg som få) och Michael Biehn (såg arg ut så jag vågade bara ta ett kort på avstånd). Christopher Judge kommer förresten till Malmö! Varför inte Stockholm?! Fast hellre David Hewlett eller Joe Flannigan. Hoppas hoppas hoppas. Jag står ut med Shanks också.

2 kommentarer:

  1. Haha, låter som du har haft kul! :D

    SvaraRadera
  2. shit shit, blev det bara EN tröja??

    SvaraRadera