måndag 9 mars 2009

Måndag igen

Efter vi hade spelat upp pjäsen släppte stressen och jag fick världens jävla huvudvärk. Bara pang. Det har hänt förut, efter redovisningar. Helt sjukt vad spänd man är utan att märka det själv. Jag var ju nervös, men vad fan liksom... Huvudet bara fick en kortslutning.

Johanna och jag har gnällt över MSN i dag ganska mycket. Hon gnällde nog mest och jag hängde på. Sedan gnällde jag lite. Det känns bra att göra det ibland, även om man ska vara POSITIV och inte negativ. Det är någon slags dödssynd att vara negativ i dagens samhälle. Man ska tycka livet är så jävla skönt och roligt hela tiden.

Ingen bra måndag för Sofia kort sagt. Jag gillar verkligen inte att spela teater, det ligger inte i min natur. Jag måste vara realistisk, jag kan inte göra det helt enkelt. Samtidigt känns det skönt att erkänna det. Nu är det över och dags att gå vidare. För att trösta mig själv så åkte jag till MediaMarkt och köpte The Incredible Hulk. Bara 69 spänn. Ett litet pris för två timmars glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar