tisdag 12 maj 2009

Almost dying changes nothing. Dyring changes everything.

Åh, House är så bra. Hela tiden. Och så rikt på bra citat (tyvärr har jag glömt de flesta när programmet är slut). Bara tre avsnitt kvar på fjärde säsongen nu TV4. Längtar till säsongsfinalen, den är ju bara så hemsk och bra och hemsk och jättebra. Ibland säger jag att LOST är min favoritserie, men ibland är det House och ibland är det Dr Who. De tre ligger nog i toppen. Jag älskar när serier får mogna lite och blir så sjukt bra efter några säsonger, då vet man att det är värt det. Annars brukar det vara tvärtom, allt det bra är förbrukat under den första säsongen.

Just det, ibland får jag sådana där irriterande mail på Helgon från killar som typ bara skrivet "Tjena, hur är läget?". Då brukar jag svara. "Jodå, själv då?" för inget irriterar folk som korta, innehållslösa svar. Utan smileys! Haha, då kan de inte läsa av en. Skitkul. Hur som helst fick jag ett inlägg av en kille som har skickat samma meddelande till x antal tjejer. Sjuuukt irriterande. Fine om de skriver något personligt, typ "Åh, jag gillar också Bob Dylan! Like a rolling stone är grym!". Men att kopiera det? Jag har lust att skriva något så jävla otrevligt/sarkastiskt i svar. Men jag vet inte, är det småaktigt och onödigt? De diskuterade att vara trevlig i dagens House och House själv tror såklart inte på att vara trevlig. Inte jag heller. Att visa respekt är en sak, men om folk är respektlösa så är det fritt fram enligt mig.

Så... vad ska jag göra? A.) Sarkastiskt svar, B.) Ignorera honom, C.) Trevligt svar som alla andra korkade brudar som han hade skickat det där till eller D.) Tråksvar där jag förklarar hur jag känner. Ja, seriöst, det här är en omröstning!

2 kommentarer:

  1. Gölli Johanna13 maj 2009 kl. 07:31

    Hahaha, jag röstar på A eller B! Själv kör jag nog B,C eller D ;D Haha!

    SvaraRadera
  2. jag röstar för A!
    Det blir så mycket roligare än B :)

    SvaraRadera