fredag 22 maj 2009

Skållad råtta

Phew, en jobbvecka överstökad. Eller ja, en utbildningsvecka på tre dagar (varje dag fyra timmar). Men jag är ändå helt slut. Tror att man blir trött rent psykiskt eftersom det är nytt jobb och mycket press. I dag fick jag pyssla med datorn, äntligen! Hoppas det blev rätt bara, annars blir de väldigt, väldigt arga på Ericsson...

Fredagskvällar är verkligen värdelösa rent TV-mässigt. Inga bra filmer, bara reklam och mossiga underhållningsprogram (I'm talking to you, TV4). Om jag inte var så trött så skulle jag ha slängt i en DVD för längesen. Kanske i morgon. Måste komma i håg att mata Indi i morgon... Och skriva uppsatsen. Gud vad jag tjatar om den där uppsatsen men ändå så får jag inget gjort! Amazing.

Köpte Vindens skugga i Vällingby igår när jag var där med Johanna. Helt plötsligt händer det! Konstigt att den inte stod på nyhetshyllan bara... Jag och Johanna tog värsta långpromenaden runt Lövstaskogen, min favoritrunda. Sedan Vällingby. Kanske inte så konstigt att man är helt slut nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar