måndag 18 maj 2009

Argh

Ska börja utbildningen till jobbet i morgon. Som tur är så får jag ledigt på torsdag för det är helgdag (woo!). Mellan 9.45 och 14.00, så det är bara halvdag. Hoppas det går bra, jag är så sjukt nervös nämligen. Det värsta är att jag kommer vara där själv som newbie för de tar bara in en i taget för utbildning. Egentligen är vi fyra stycken blåbär på min avdelning. Och jag är först ut! Argh.

Jag skrev klart första utkastet till hemtentan i dag i alla fall. Det är ju ganska slarvigt så jag ska fixa med det under veckan. Men det är skönt att ha det mesta gjort eftersom den ska vara inne på fredag.

1 kommentar:

  1. Lycka till! Det kommer gå galant ska du se! Även om det är nervöst innan så är det ju inget att vara nervös för egentligen...Alla har ju varit där någon gång.... :)

    SvaraRadera