tisdag 19 maj 2009

La sombra del viento

Nu är jag helt plötsligt på bokjakt efter Carlos Ruis Zafóns Vindens skugga som ska komma på pocker snart. Läste om den och Ängelns lek i VI Läser och blev sjukt sugen på framför allt den första. Men den fanns inte i Vällingby, istället hittade jag Människohamn som kostade 72 spänn! Holy crap, det är därför jag inte köper svenska pocketböcker. Funderar på att kolla i Barkarby där de har alla för 39 och sedan lämna tillbaka bok i Vällingby.

Fan vad jag längtar tills alla skolgrejer är klara. Då kan man läsa järnet. Mitt bokberg växer ständigt, undrar om jag kommer hinna klart med dem innan jag dör. Som jag ser det så kommer jag inte ha råd att köpa mer böcker (eller lika många) när jag flyttar, så jag måste samla på mig de jag kan nu. Det låter bra i teorin i alla fall.

1 kommentar:

  1. har du hört något om lägenheten? var du och kollade på den?

    SvaraRadera