fredag 8 maj 2009

Special handling

Jag har äntligen fått ett jobb! Inget fancy, men det är bra pengar. Det är på ett lager i Lunda och jag ska jobba med något som kallas "special handling". Kanske lite fancy. Får se hur det går, jag hoppas mest på att de som jobbar där är snälla!

Jag började genast fundera på vad jag ska göra med min skatteåtebäring eftersom jag inte behöver använda den över sommaren då jag har jobb. Resa? Köpa något dyrt? Gå en kurs? De bästa sakerna i livet är tydligen gratis, men den som kom på det uttrycket var säkert tät. Något som jag har funderat på är att köpa en lite digitalkamera som jag kan ta med mig på konserter och när jag inte orkar släpa på min systemkamera. Den gamla digitalkameran håller på att lägga av helt, så det är nog dags.

3 kommentarer:

  1. ÅÅH!H! så du fick jobbet!? fan va kul!!! grattis :D:D:D

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet! Hoppas du kommer trivas...men som du säger, det är ju pengar i alla fall!

    Jag ska på ridläger för mina skattepengar i alla fall. Men en digitalkamera är ju jättekul att lägga pengarna på!

    SvaraRadera