onsdag 27 maj 2009

Sicko

Jag trodde jag hade lurat Döden efter i lördags då jag träffade en sjuk Johanna och gick hela helgen och måndagen och var frisk. Men sedan PANG, på tisdagen vaknade jag ont i halsen och om jag hade haft krafter nog så hade jag skrikit "NOOOO!!!" I dag är det ungefär likadant fast lite värre, men det värsta är att jag ska jobba i eftermiddag. Vill inte sjuka mig andra veckan på nya jobbet... Så det blir nog Apoteket sen och köpa halstabletter (som funkar) och nässpray.

Kollade på en lägenhet i Blackeberg i går. Det var en likadan som förra gången, fast inte helrenoverad (vilket gjorde den 400 spänn billigare). Men den var målade och badrummet var helrenoverat. Fin. Svarade ja, men vet inte om de ringer, det var ändå 12 före mig i kön...

2 kommentarer:

  1. damn you johanna! :P

    Men ååå vad spännande med lägenheten! hoppas dom ringer, vore ju så spännande. :)

    SvaraRadera
  2. Näääääh, förlååååt! :(
    Men du fick godis o god mat iaf? :)

    Åhw, spännande med lägenhetsdjungeln...Tycker du ska hitta dig en här i näreheten istället! :D

    SvaraRadera