söndag 31 maj 2009

Mors Dag

Fast någon mamma har man inte sett till, för hon har stuckit till landet. Det förstår man eftersom det har varit ett sådant sjukt fint väder nu senaste dagarna. Själv har jag haft någon slags förkylningskoma så jag har inte orkat bry mig så mycket. Det är så jobbigt att vara ute i värmen när man är sjuk och redan svettas som en minigris. Istället kämpade jag på på jobbet. Fredagen var riktigt jobbig, fick packa upp massa stora lådor med stora rullar och sedan dra omkring med plåtskåp. Var helt slut resten av kvällen.

På lördag var jag och Johanna på Stadsteatern och såg I väntan på Godot med Micke Persbrandt och Johan Rabeus. Jag satt på tredje raden vilket visade sig vara första så jag satt på spottavstånd. Johan Rabeus har väldigt rena fötter! Haha, det var sjukt kul att sitta så nära, förutom när de skrek för då blev jag nästan döv. Johanna satt typ längst bak, på säkert avstånd. Pjäsen var bra, fast lång och jag tror att jag gillade den bättre när jag läste den. Men de är så söta, Gogo och Didi! Beckett knows his bromance.

I dag har jag vandrat de mörka korridorerna på universitetet. Läskigt värre när det är helt släckt och öde. Fast på biblan var det folk i alla fall, fast inte så mycket. Dumpade några böcker där och mailade in tentan. I morgon är det vokabulär-tenta och sedan är jag helt klar för terminen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar