fredag 1 maj 2009

Valborg

Valborg i går! Jag känner mig lagom trött efter firandet. Tyvärr blev det ingen större brasa än själva grillen, men det var mysigt ändå! Grillpremiär för min del också. Tänkte lägga upp lite bilder sedan, när jag väl orkar ladda upp dem från kameran...

Nu i helgen måste jag sträckläsa The English Patient. Det började så bra, jag började säkert tre veckor i förväg. Sedan var det tydligen roligare att läsa Brideshead Revisited... Men nu blir det minst 50 sidor/dag i Patienten, annars hinner jag inte klart tills på måndag. Det är absolut inte det att den är dålig, tvärtom. Det är bara det att jag började läsa en annan bra (bättre) bok samtidigt. Smartass.

Egentligen blir det bara pluggande i helgen. För jag måste börja med min New Media-presentation också. Den ska jag ha den 12. Usch. Jag vet knappt vad jag ska prata om! Bådar gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar