torsdag 28 maj 2009

The only cure is more cowbell!

Lite febrig i dag, men vad gör man inte för pengar? Åkte och jobbade efter att ha slängt i mig två Alvedon. Antingen var det de som hjälpte eller så blir man piggare av att röra på sig för på jobbet kändes det helt OK. Så jäkla varmt bara! Det blir som ett växthus där inne, speciellt med rockarna också. Fick mina nya ESD-skor i dag förresten, fancy värre. Fast de gnisslar som fan, så jag måste nog gå in de ett tag. Annars kan jag inte smyga omkring tyst i korridorerna längre...

Nu fick jag jobba i morgon också, egentligen hade jag planerat att skriva uppsatsen hela dagen. Får ta det på fm och kväll istället, för jag vill verkligen ha den klar nu! Den är ju i princip färdig, om dock lite oslipad. Sedan slipper jag tjata om den mer här i bloggen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar